LJUBAV

Originalni naziv: Love

Žanr: drama, triler

Trajanje: 2005q min.

Godina proizvodnje: 90

Zemlja porekla: Švedska, Norveška, Danska, Kanada

Jezik: Engleski

Scenario: Vladan Nikolic

Režija: Vladan Nikolic

Uloge: Sergej Trifunovic, Geno Lechner, Peter Gevisser

Jedna apsurdna slučajnost ispreplešće živote jugoslovenskog plaćenog ubice, njegove bivše žene u koju je očigledno i dalje zaljubljen i njenog dečka, njujorškog policajca čiji je otac bio kriminalac. “Ujka Vanja” (Sergej Triufunović) je bivši pripadnik elitnih jedinica bivše Jugoslovenske armije, iz rata u bivšoj Jugoslaviji, koji živi u Njujorku radeći ono što jedino ili najbolje zna: plaćeni je ubica.  Odrastao je u sirotištu u Bosni i ne zna da li je Srbin, Hrvat ili Musliman, ali zna da nijedan čovek sam po sebi nije ni dobar ni loš. Konstantno u potrazi za nekim novim identitetom stalno se, sticajem okolnosti, suočava sa prošlošću koja ga prati i podseća ko je, šta je i odakle je. On stalno želi da odustane od posla ,ali njegov šef , bivši tajni agent sprečava ga ucenama. Vanjin navodno poslednji posao je razmena novca za drogu u hotelu gde je sve pošlo naopako. Vanja uzima taoca, samo, ispostavi se da je njegov taoc njegova bivša žena Ana. Njen dečko, policajac Dirk Malloy ubrzo im ulazi u trag, kao i Vanjin šef i njegova dva momka ilegalna imigranta iz Libana i Italije. Dok su u bekstvu Vanja i Ana se svadjaju oko svoje prošlosti, ponovo otkrivajući svoju strast, ali iznova shvataju da ne mogu da budu zajedno. Dirk ih konačno pronalazi, samo da shvati da je Ana otišla dobrovoljnio sa kidnaperom. Kroz brojne sukobe njihovi životi i veze se razrešavaju. Za neke kraj je novi početak, a za neke ponavljanje iste priče.

Smešten u Njujork, izmedju likova pristiglih sa svih strana sveta, film istražuje priče sa različitih gledišta. Kroz njihove subjektivne realnosti, film rekonstruiše njihove konflikte, drame i postupke koji iz njih proizilaze.Kao i Vanja, njegova bivša zena i večita ljubav Ana, njen verenik Dirk (policajac koji želi da postane pisac), tako i svi ostali likovi u filmu rade to što rade, verujući da staju u odbranu ljubavi – što iz njihovih pojedinačnih perspektiva čak i ne mora da bude netačno. Svi oni su u vrtlogu neke paralelne njujorške stvarnosti, Menhetn nije njihov svet, on se samo nazire u daljini kao neki željeni “normalan” život kome se stremi.